00
  • Ostoskori on tyhjä.
  • English
  • Suomi
  • Svenska

MYYNTITIEDOTE

Jos herää mitä tahansa kysymyksiä tavoitat meidät parhaiten osoitteesta info@equestrianstockholm.com

tai suomalaisen agenttimme kia@equestrianstockholm.com -kautta.

1. Köp

Vid beställning träffas avtal om köp först när Equestrian Stockholm bekräftat beställningen genom en orderbekräftelse. En orderbekräftelse skickas senast 24 timmar efter att beställning mottagits av Equestrian Stockholm. Om leveranstid ändras i beställningen kommer kunden att meddelas om detta snarast möjligt. Du har alltid rätt att häva köpet utan kostnad fram till att varan är skickad. Equestrian Stockholm har ägande och återtaganderätt till samtliga produkter tills dess att fullständig betalning har mottagits från kund. För att handla hos oss måste du vara 18 år och Equestrian Stockholm måste kunna fastställa kundens bostadsadress.

2. Hinnat

Kaikki hinnat on esitetty euroissa ja sisältävät arvonlisäveron (tällä hetkellä 24 %). Postiennakkotilauksiin lisätään postiennakkomaksu 3,15 € ja alle 300 € tilauksiin postituskulut 6,50 €, katso lisätietoja alla.

Emme postita alle 22 € tilauksia, koskee myös jälkitoimituksia.

3. Rahti

En fraktkostnad om 9 euro för frakt till Finland tillkommer.

4. MAKSUTAVAT/ MAKSUEHDOT

Equestrian Stockholm käyttää Klarnaa maksutapana. Voit maksaa maksukortilla tai osamaksulla.

5. TOIMITUSTAVAT

Beställningar som görs före klockan 12.00 på helgfri vardag behandlas samma dag och levereras normalt inom 1-3 dagar inom Sverige.

Vi reserverar oss för att samtliga lagervaror blir slutsålda innan vi hinner uppdatera hemsidan, och då upplyser vi kunderna om den beräknade leveranstiden. Kunden har alltid rätt att häva köp utan kostnad om inte varan finns i lager. Paketen levereras av Posten eller annan transportör till utlämningsställe eller skickas som post.

6. TUOTTEIDEN TOIMITUSAIKA

Tuotteiden toimitusaika saattaa joskus olla useamman päivän pidempi kuin normaali toimitusaika. Jos arvioitu toimituspäivä siirtyy, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ja kerromme myöhästymisen syyn sekä arvion uudesta toimituspäivämäärästä. Equestrian Stockholm ei vastaa tuotteiden myöhästymisestä mikäli syy on muualla. Sinulla on tällöin oikeus perua tilaus ilman kustannuksia.

7. KULJETUS

Equestrian Stockholm vastaa kuljetuksesta. Mahdollisten palautuslähetysten kuljetusvahingot ovat sinun vastuullasi.

8. VAHINGOITTUNEET TUOTTEET

Kun tuotteet saapuvat on tärkeätä, että tarkistat tuotteet heti. Jos tuote on toimitettaessa vahingoittunut, viallinen tai puutteellinen, ota meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti sähköpostin välityksellä info@equestrianstockholm.com tai ole suoraan yhteydessä suomalaiseen agenttiimme kia@equestrianstockholm.com

9. Ångerrätt och öppet köp

Privatkunder har enligt distansavtalslagen rätt till 14 dagars ångerrätt. Detta innebär att du som kund har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du har tagit emot varan. Återsänd vara måste vara oanvänd och i sin originalförpackning. Vid utnyttjande av ångerrätt/öppet köp står kunden för returfrakten.

Som kund hos oss erbjuder Equestrian Stockholm även bytesrätt inom 30 dagar från det att du beställt varan. Detta gäller endast oanvända produkter.

10. REKLAMAATIOT

Reklamoidut tuotteet lähetetään osoitteeseen:

Equestrian Stockholm

Vretvägen 13
142 34 Skogås
SWEDEN

Sinulla on oikeus tehdä reklamaatio vahingoittuneesta tai virheellisestä tuotteesta. Tuotteiden tulee kuitenkin olla täysin käyttämättömiä tai tuote lähetetään takaisin asiakkaalle. Käytetystä ja palautetusta tuotteesta veloitetaan 150 kr., joka kattaa rahdin ja palautuskäsittelykulut.

11. PALAUTUSOIKEIUS

Kaikki palautukset kulkevat Klarna:n kautta. Tilauksen loppusumma palautetaan aina oston yhteydessä käytetylle tilille 14 vuorokauden kuluessa siitä, että olemme vastaanottaneet palautuksesi. 

12. Reservationer

Vi reserverar oss för ändringar i priser till följd av stora prisavvikelser från våra leverantörer, felskrivningar eller andra fel som ligger utanför vår kontroll. Läs mer om oförutsedda händelser under Force Majeur nedan.

13. HENKILÖTIETOLAKI

Rekisteröimme henkilötietosi rekisteröinnin ja tilauksen yhteydessä. Kerätessämme henkilötietoja kotisivujemme kautta takaamme, että tämä tapahtuu ainoastaan sinun suostumuksellasi, jotta voisimme palvella sinua parhaimmalla mahdollisella tavalla.

Kotisivuillemme equestrianstockholm.se -ilmoitettuja tietoja ei lähetetä edelleen eikä myydä missään muodossa kolmannelle osapuolelle (katso yksityisyyden suoja LÄNK TILL SEKRETESSPOLICYN). Equestrian Stockholmin rekisteröitynä asiakkaana sinulla on aina oikeus ilmaista mielipiteesi rekisteröintiä koskevista asioista ja sinulla on myös oikeus saada tietää, mitä tietoja sinusta on rekisteröity. Nämä oikeudet ovat henkilötietolain mukaiset ja siihen liittyvät kysymykset voit osoittaa meille sähköpostitse osoitteeseen info@equestrianstockholm.com.

 

14. NOUTAMATTOMAT LÄHETYKSET

Jos lähetys palautuu noutamattomana laskutamme tilaajalta 150 kr. palautuskäsittelykulut. Om ditt paket anländer till ett utlämningsställe skickas en avisering via e-post eller sms till dig. Du som kund är ansvarig för att det mobilnummer, den adress och den e-postadress du angivit är korrekta.

Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautuslä, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan asiakkaalle ainoastaan jos tilaajalla on lähetyksen seurantakoodi ja kuitti, jolla korvausta voi hakea kuljetusfirmalta.

 

15. Force Majeur

I händelse av krig, naturkatastrof, stridsåtgärder på arbetsmarknaden, myndighetsbeslut och jämförbara händelser utanför vår kontroll vilka ej skäligen kunnat förutses, och påverkar ingångna avtal samt utfästelser från vår sida, som gör att vi ej kan hålla nämnda avtal/utfästelse, skall utgöra grund till att vi befrias från våra förpliktelser att fullgöra nämnda avtal.

Nedan följer länkar till Konsumentverket och ARN där du kan läsa mer detaljerat om konsumentköplagen och distansavtalslagen mm.
http://www.konsumentverket.se/
http://www.arn.se/